• Un inel de logodnă cu diamante. Două inimi de dragoste.
    O propunere magnifică.
  • Nimic nu țipă mai tare sau nu transmite cu totul dragostea ta către lume
    ca un inel de logodnă cu diamant. IT spune și multe altele.
  • Găsește-ți perfectul
    inel de logodna
  • Pentru o nuntă orbitoare
  • Acești cercei vor întoarce capetele și captura
    din camera oricărei femei care le poartă.
  • Design cu o atingere art deco.
    Multifuncționale, pandantivele noastre pot fi purtate în
    o varietate de moduri, permițând creativitatea în acestea
    care le poartă.
  • Aceste brățări vor face cu siguranță o declarație
    îndrăzneț dar și tăcut.
  • până la - 60%

SERVICIU CLIENȚI

client sce

SERVICIU CLIENȚI

Am vrut să vă mulțumesc pentru eficiența de care ați dat dovadă în trimiterea comenzii mele pentru un inel cu diamante care a sosit la timp. Cu toate acestea, nu am primit certificatul de 

PLATA SECURIZATA

plata secu

Întrebări frecvente

COMPANIA

1. Câți ani de experiență aveți în industrie?
Divizia Diamant-Anvers a grupului Deblinger este o afacere de familie de peste șapte generații specializate în creație
și fabricarea de bijuterii și diamante. Datorită unei forțe de muncă extrem de calificate și a unei rețele de distribuție internaționale, compania este în prezent lider în sector.

2. De ce sunt prețurile dvs. mai competitive decât cele ale bijuteriei mele și ale altor vânzători online? Cum reușiți să vindeți aproape la prețuri de fabrică?

Diamant-Anvers este un producător de bijuterii și diamante și are o rețea de distribuție foarte eficientă.

3. De unde vin diamantele tale? Sunt diamante de sânge?
Diamant-Anvers are mai multe fabrici în întreaga lume și reprezintă o cotă de piață de 7% la nivel mondial, ceea ce ne face să fim
economisește costuri. Niciunul dintre diamantele noastre nu provine din țări aflate în conflict.

4. Unde se află afacerea dvs. și cum să vă contactăm?
Sediul nostru se află la Londra și avem sucursale în Paris, Anvers, New York, Japonia și China.

Mai jos găsiți detaliile noastre de contact în Franța:
149 Avenue du Maine
Paris 75014  
Tel: 0800904603 - Apel gratuit



Ore:
De luni până vineri: 9:30 - 17:30
Închis sâmbătă și duminică
Serviciu clienți: de luni până vineri, 9:21 - XNUMX:XNUMX)

Pentru mai multe informații despre sucursalele noastre din întreaga lume, faceți clic pe linkul Profil.


5. Cum să vă contactăm?
Consilierii noștri vă stau la dispoziție.
Trebuie doar să sunați la 0800 904 603 sau să trimiteți un e-mail
la contact@diamant-anvers.com.


6. Cum reușiți să realizați astfel de obiecte la costuri atât de mici?
Datorită experienței sale de șapte decenii și a forței de muncă calificate, Diamant-Anvers.com vă poate face visele realitate și le poate transforma
într-o bijuterie elegantă pe care o veți prețui pentru anii următori.

7. Compania Diamant-Anvers este înregistrată în Registrul comerțului și al companiilor?
Da, pentru că dorim ca activitatea noastră să fie complet transparentă.
SIRET:
504 466 111 00011
Număr TVA intracomunitar: FR 775 044 66111


8. Cum mă pot abona și dezabona de la listele de abonați?
Vă rugăm să faceți clic pe Înregistrare sau Dezabonare

LIVRARE ȘI TRANSPORT

1. Cum este expediată comanda mea?
Pentru livrări în Franța continentală, lucrăm cu UPS sau Fedex cu un serviciu de livrare de o zi
deschizabil.
Pentru transporturile internaționale, folosim Fedex, care oferă un serviciu de asigurare în caz de pierdere, furt sau deteriorare a coletului.

2. Pot primi marfa mea în mai puțin de 5 zile lucrătoare?
Da. Contactați departamentul nostru de servicii pentru clienți înainte de a comanda cine vă va informa dacă poate comanda dvs.
să fie prioritizate și livrate în termen de 5 zile lucrătoare, în funcție de disponibilitatea stocului. Vă vom informa despre dată
livrare specifică cât mai curând posibil.
Contactați-ne la
0800 90 46 03 (număr gratuit)  


3. Pot ridica comanda personal?
Da. Oferim acest serviciu în anumite cazuri. Consultați consilierii noștri care vă vor confirma dacă acest lucru este posibil înainte
pentru a finaliza procesul de cumpărare.
Luați notă de codul de acceptare din caseta de comentarii la pasul 1/4 al achiziției on-line.
Va trebui să faceți o programare în avans pentru a conveni data și ora la care veți prelua
comandă și va trebui să aduceți un document de identitate (permis de conducere sau pașaport).


4. Cum pot urmări comanda mea?
Vă vom trimite un e-mail de confirmare a comenzii cu o dată aproximativă de livrare. Apoi veți putea consulta starea comenzii dvs. (producție, expediere).


5. Cum pot urmări expedierea comenzii mele?
În ziua expedierii, veți primi un e-mail care vă va spune numărul expedierii și numele transportatorului. Nu vei avea
doar pentru a face clic pe unul dintre linkurile de mai jos.
Urmăriți și urmăriți la UPS
Urmăriți și urmăriți la FedEx


6. Pot primi comanda mea la o altă adresă decât adresa de facturare?
Dacă doriți să primiți coletul la o altă adresă, nu există nicio problemă. Pentru motive de siguranță,
vă vom cere câteva informații care vă vor fi trimise apoi prin e-mail.


7. Care sunt riscurile în timpul transportului?
Expedierile noastre sunt asigurate împotriva furtului, deteriorării și pierderii.


8. Achiziția mea este scutită de taxe dacă cumpăr din străinătate?
Da. Numai dacă adresa de facturare este o adresă străină. În acest caz, va trebui să ne contactați la
0800 904 603 A comanda
.


9. Cum sunt ambalate mărfurile? Pachetul este discret?
Vrem să vă protejăm achiziția și, în același timp, să vi-o prezentăm în cel mai elegant mod posibil într-o cutie.
la bijuterie. Achiziția dvs. vă va fi trimisă într-un plic securizat. Fiecare expediere este tratată cu cea mai mare atenție.
Pentru a atrage hoții, numele Diamant-Anvers nu apare pe ambalaj.

PLATA

1. Procesul de cumpărături online este sigur?
Majoritatea oamenilor sunt puțin sceptici cu privire la cumpărarea online, mai ales când vine vorba de produse scumpe.
Pentru Diamant-Anvers, siguranța este pe primul loc. Am implementat un proces de validare pentru a ne asigura că clienții noștri pot naviga în siguranță pe web:

a) https: când ajungeți la pașii de expediere și informații de plată, bara de adrese se va schimba de la http la
HTTPS (Hypertext Transfer Protocol Secure), o combinație de HTTP tradițional și SSL (Secured Socket Layer),
utilizate pentru a preveni orice activitate frauduloasă și pentru a se asigura că site-ul web aparține unei surse sigure.
Certificatul SSL vă va facilita toate detaliile.
Diamant-Anvers este, de asemenea, înregistrat la partenerii pe care îi detaliem mai jos.

b) PCI (industria cardurilor de plată): care emite recomandări de securitate privind plățile prin card și oferă informații despre
standardele de siguranță în vigoare. Organizația a fost fondată de American Express, Discover Financial Services, JCB
International, MasterCard Worldwide și Visa, Inc.

2. Care sunt metodele de plată acceptate?
Acceptăm multe metode de plată:
- Carduri de credit / debit: acceptăm majoritatea cardurilor de credit și de debit majore, cu excepția cardurilor American Express.
- PayPal: dacă aveți un cont PayPal și vă simțiți mai confortabil folosind această metodă de plată, dvs.
trebuie doar să efectuați plata, să ne trimiteți informațiile prin e-mail și vă vom furniza
ordonat.
- Transfer bancar: o metodă sigură și convenabilă pentru tranzacții ridicate. Dacă doriți să plătiți prin transfer bancar, contactați-ne prin e-mail la contact@Diamant-Anvers.com sau sunați-ne la 
0800 904 603 (număr
liber din Franța continentală) și ne vom facilita
detalii bancare precum și instrucțiunile de urmat pentru transfer.
- Plata la primirea bunurilor: contul dvs. va fi debitat numai după ce bunurile au fost primite. Oferim facilități de plată între 3 și 60 de ori (cu dobândă). Notă: Acest serviciu este disponibil numai pentru clienții care locuiesc în Franța.
- Wirecard Bank: toate tranzacțiile din toate țările
- Verifica

3. Sistemul de plată online nu acceptă cardul meu. Ce pot face ?
Nu iti face griji. Acest lucru se datorează cu siguranță unei erori de tastare la introducerea informațiilor dvs.
- Titularul cardului: introduceți numele așa cum apare pe cardul bancar
- Numărul de card
- Număr de securitate: ultimele 3-4 cifre care apar pe spatele cardului de credit.
- Cod poștal: codul poștal al adresei de facturare poate fi incorect.
Puteți verifica aceste date și le puteți corecta pentru a finaliza procesul de cumpărare.

În unele cazuri, cardul bancar este respins din următoarele motive:
- Respins de bancă: banca poate bloca tranzacția dacă suma tranzacției depășește limita dvs.
sau dacă cardul nu a mai fost folosit de mult timp. În ambele cazuri și pentru securitatea dvs., banca va bloca automat cardul bancar pentru a evita frauda și furtul.
- Cod de securitate Master Card / cod de verificare VISA: pentru a lupta împotriva fraudei bancare online, băncile au introdus o noutate care constă în introducerea acestui cod atunci când cumpărați online. Amintiți-vă, vi se va cere înainte de a introduce datele cardului. În cazul în care ați uitat-o, contactați banca dvs. la
numărul care apare pe spatele cardului bancar. Consilierul vă va pune câteva întrebări de securitate pentru a autoriza cardul. Nu vă faceți griji cu privire la comanda dvs., aceasta va fi stocată automat în coșul de cumpărături
cumpărare.

4. Cât de repede voi fi rambursat?
Totul depinde de metoda de plată utilizată, poate dura 8-10 zile lucrătoare pentru ca rambursarea să fie reflectată în contul dvs. bancar. Transferurile bancare și cecurile sunt rambursate prin cec în numele companiei.
Înlocuirea unei bijuterii poate dura între 2 și 3 săptămâni, în funcție de design.
Vă rugăm să consultați secțiunea privind condițiile de rambursare de 30 de zile.

5. Cum obțin certificatul de scutire de impozit?
TVA se aplică tuturor comenzilor efectuate pe site-ul nostru. Toate produsele noastre includ TVA. Achiziții efectuate de clienți cu domiciliul în afara Uniunii Europene.

6. Am dreptul la o scutire de impozit?
TVA se colectează în toate țările europene. Dacă locuiți în afara Uniunii Europene sau într-o țară fără taxe, contactați-ne la
0800 904 603 (numărul gratuit din Franța și consilierii noștri vă vor ajuta să efectuați achiziția prin telefon.

7. Oferiți reduceri?
Vă vom informa prin e-mail cu privire la toate ofertele noastre.

8. Verificați prețurile concurenților pentru a vă alinia?
Da. Diamant-Anvers este mândru că vă poate oferi o garanție a prețurilor competitive. Într-adevăr, datorită faptului că avem propria noastră fabrică și o forță de muncă calificată cu mai mult de 3 decenii de experiență, putem oferi
cele mai bune preturi.
Cu toate acestea, aurul și diamantele sunt supuse unor fluctuații mari - prețul poate varia ușor.
Dacă găsiți un produs mai ieftin în altă parte, vom face tot ce ne stă în putință pentru a încerca să corespundem cu acel preț, pentru un produs similar. Tot ce trebuie să faceți este să ne trimiteți un e-mail la contact@Diamant-Anvers.com.

9. Când va fi efectivă plata pe cardul meu de credit?
Cardul bancar va crea un fel de umbră în contul dvs. bancar, ceea ce înseamnă că banca este intimidată de
această tranzacție. De îndată ce efectuați plata, banca dvs. va autoriza suma pentru această tranzacție. Acordul
finalul plății va fi efectuat în 2 - 3 zile și va fi reflectat pe extrasul dvs. bancar, cum ar fi Diamant-Anvers sau Directglobe groupe.

Pe de altă parte, metoda de plată la primirea bunurilor va reflecta tranzacția numai după livrarea bunurilor.

PRODUSE

1. Are bijuteriile tale un semn distinctiv?
Semnele distinctive sunt dovada purității și fineții metalului, care este determinată de testarea metalului.
Există o diferență între „mărci înregistrate” și „marcă comercială”. Semnul distinctiv indică faptul că elementul a fost testat într-un laborator independent și garantează că îndeplinește standardele privind conținutul de metale prețioase, numit și finețe.
Mărcile și producția, pe de altă parte, sunt un semn al identității producătorului. La Diamant-Anvers, toate produsele noastre sunt ștampilate în conformitate cu legile franceze.


2. Ce certificate oferiți cu produsele?
GIA / IGI / HRD / EGL și GIE
La Diamant-Anvers, vrem să profitați din plin de diamantele noastre de calitate la prețuri foarte competitive.
Acesta este motivul pentru care oferim certificate de la organizații specializate precum GIA / IGI și EGL.
Certificatul de fabricație a diamantelor este eliberat de gemologul nostru expert și de un laborator independent.
două certificate utilizează aceleași criterii de clasificare. Singura diferență este că certificatul de
laboratorul independent este recunoscut la nivel mondial, în timp ce certificatul emis de Esskay este, de asemenea, o dovadă
de autenticitate a diamantului între producător și client.
EGL (European Gemological Laboratory) are laboratoare peste tot în lume, în timp ce GIA (Gemological
Institute of America) și IGI (International Gemological Institute) sunt prezente doar în câteva țări; care afectează disponibilitatea diamantelor și a certificatelor respective, precum și prețul final. Diamantele necertificate sunt ușoare
pentru a găsi și mai economic decât cele certificate.


3. Aș dori să înlocuiesc un inel de logodnă pierdut și sunt interesat de designul de mai sus, dar este suficient
este dificil să-ți faci o idee despre dimensiunea pietrei online. Mă puteți ajuta să obțin dimensiunile exacte diamant?
Desigur, va trebui să căutați doar în secțiunea Forme pentru a obține toate informațiile necesare despre diamante.
(mărimea lor, carate ...).


4. Cum împachetezi pachetul?
Pentru noi, cea mai importantă este securitatea expedierii și dorim să oferim clienților noștri o imagine de ansamblu asupra
bijuterie demnă de dragostea ta. Articolul dvs. va fi trimis într-un plic poștal sigilat. Fiecare comandă este tratată cu grijă de către departamentul nostru de asistență pentru clienți și este tratată cu grijă.
Notă: Numele companiei Diamant-Anvers nu apare pe plicul exterior pentru a evita furtul.


5. Pot să-mi grav bijuteriile? Care este costul și câte caractere pot să gravez?
Putem să vă gravăm bijuteriile după designul pe care îl alegeți.
Există o limită de 25 de caractere și un font standard este utilizat pentru toate tipăririle noastre. Oferim acest serviciu fără costuri suplimentare și întârzierea este de 3-4 zile suplimentare. Nu ezitați să ne trimiteți prin e-mail detaliile
comanda dvs. și mesajul pe care doriți să îl gravați, astfel încât să putem confirma cât mai curând posibil posibilitatea de a efectua acest serviciu pentru bijuteria dvs.
Notă: O bijuterie gravată nu este rambursabilă; dimensiunea unui inel gravat nu poate fi ajustată după gravare.


6. Puteți aplica un strat de lustruire sau covor pe bijuteriile mele terminate?
Nu există absolut nicio problemă. Trebuie doar să ne trimiteți detaliile solicitării dvs. la contact@Diamant-Anvers.com și vă vom facilita acest serviciu, fără costuri suplimentare.


7. Lucrați cu Palladium sau Rose Gold?
Avem câteva articole din paladiu și aur roz disponibile la comandă. Tot ce trebuie să faceți este să ne sunați la numărul indicat mai sus, iar consilierii noștri vă vor informa despre disponibilitatea acestor articole și prețurile acestora.
Notă: timpul de livrare poate fi de 3 - 5 zile.


8. Oferiți un certificat de expertiză?
Dacă vă puteți asigura casa și viața, de ce să nu vă asigurați bijuteriile?
Diamant-Anvers vă va oferi un certificat de expertiză care include toate achizițiile de bijuterii în cazul în care doriți să încheiați o asigurare. Acest certificat include toate informațiile despre produs (carate, puritate, culoare, metal etc.). Acest serviciu este gratuit și este utilizat nu numai pentru a vă asigura bijuteriile, ci și pentru a facilita un certificat de autenticitate.


9. Cum se comandă? Pot comanda telefonic?
Desigur. Acceptăm comenzile prin telefon și această metodă de cumpărare este recomandată clienților care doresc mai multe îndrumări în timpul procesului de cumpărare. Trebuie doar să ne suni la
0800 904 603 (apel gratuit
din Franța continentală); consilierii noștri vă vor ajuta cu plăcere.
Programul nostru de atenție este de luni până vineri, de la 9:30 la 17:30 și duminică, de la 10:16 la XNUMX:XNUMX.
Notă: Oferim facilități în rate și de credit.


10. Pot anula comanda mea?
La Diamant-Anvers, vă puteți anula comanda în termen de 30 de zile de la data primirii mărfii.
Dacă doriți să anulați sau să returnați achiziția, nu trebuie decât să apelați unul dintre consilierii noștri la
0800 904 603
Pentru mai multe detalii despre condițiile de rambursare și returnare a mărfurilor, faceți clic pe secțiunea Politică de rambursare de 30 de zile.
Notă: Odată ce articolul a fost expediat, anularea dvs. va intra în vigoare odată ce a fost returnată către Diamant-Anvers și controlorii noștri de calitate au verificat că bijuteria este în stare bună.

11. Pot comanda bijuterii personalizate de la tine?
Se poate întâmpla să te îndrăgostești de o bijuterie; treaba noastră este să facem tot posibilul pentru ca acest vis să devină realitate și să facă această bijuterie.
Diamant-Anvers oferă clienților săi un serviciu de proiectare, astfel încât să ne putem adapta cât mai bine la nevoile și dorințele dvs. și să le transformăm într-o bijuterie durabilă și de calitate.


12. Diamantele tale provin din mine de diamante aflate în conflict?
Toate diamantele noastre sunt obținute din surse legale controlate de organismul recunoscut la nivel mondial responsabil pentru lupte
împotriva comerțului cu aceste diamante: Schema de certificare a procesului Kimberly.
Cardul bancar va crea un fel de umbră în contul dvs. bancar, ceea ce înseamnă că banca este intimidată de această tranzacție. De îndată ce efectuați plata, banca dvs. va autoriza suma pentru această tranzacție. Acordul final pentru plată va fi încheiat în 2-3 zile și va fi reflectat pe extrasul dvs. bancar, cum ar fi Diamant-Anvers sau Diamant-Anvers. Pe de altă parte, metoda de plată la primirea mărfurilor va reflecta tranzacția numai odată ce
bunuri livrate.

RETURARE ȘI Rambursare produs


1. Care este politica dvs. de schimb - rambursare? Pot schimba greutatea în carate, claritatea, culoarea, metalul și să beneficiez de întârzierea de 30 de zile?
Diamant-Anvers oferă o perioadă de 30 de zile pentru orice returnare și rambursare a produselor noastre din ziua expedierii mărfurilor.
Articolele personalizate și cele menționate mai sus nu pot fi returnate și rambursate decât dacă au un defect de fabricație. De exemplu: un inel de logodnă antic poate fi modificat prin adăugarea sau scoaterea diamantelor, dar după aceste modificări, nu va mai fi returnabil.
Articolele personalizate comandate direct de la consilierii noștri nu pot fi returnate.
Articolele cu diamante de 2 carate și mai mari fiecare nu sunt returnabile.
Bijuteriile care poartă o inscripție nu sunt returnabile. De exemplu: un inel marcat cu „Forever” nu este schimbabil sau returnabil, deoarece aceste bijuterii gravate nu pot fi modificate și, prin urmare, nu pot fi revândute.

Toate produsele noastre (cu excepția celor menționate mai sus) pot fi preluate / rambursate în termen de 30 de zile de la data expedierii.

Notă: dacă doriți să returnați mărfurile, împachetați-le într-un pachet nou.
Colissimo oferă un serviciu de transport maritim cu asigurare pentru mărfuri pentru valoarea lor totală. Articolele care au fost manipulate sau modificate de un bijutier altul decât Diamant-Anvers nu pot fi acceptate. Nu menționați Diamant-Anvers pe ambalaj la returnarea unui produs. Diamant-Anvers nu este responsabil pentru orice furt sau pierdere a coletului.

2. Cât durează rambursarea?
Rambursarea va intra în vigoare o dată:
- Produsul a fost primit de Diamant-Anvers în stare perfectă și cu toate documentele și certificatele însoțitoare
- Produsul a fost inspectat de experții noștri în calitate și a primit aprobarea lor.
În funcție de metoda de plată utilizată, rambursarea va fi reflectată în 8-10 zile lucrătoare în extrasul de cont.
Timpii de expediere în cazul unui schimb sunt de aproximativ 10 zile, în funcție de model.

3. Tocmai mi-am primit inelul și este prea mare - prea mic. Aș vrea să o schimb, ce ar trebui să fac?
Nu vă faceți griji, urmați instrucțiunile care apar în secțiunea Politică de schimb de 30 de zile și returnați inelul împreună cu dimensiunea exactă a degetului. Vă vom trimite noul inel cât mai curând posibil.
Notă: Dacă ați comandat dimensiunea greșită a inelului, va trebui să plătiți suplimentar, care va fi taxat la returnarea inelului.
Dacă ați primit dimensiunea greșită a inelului, acesta va fi fixat pe deget și trimis înapoi cât mai curând posibil.
Inelele din gama Full Eternity nu pot fi redimensionate; va trebui să plasați o altă comandă.

4. Mi-a plăcut foarte mult modelul Full Eternity Ring, dar nu știu mărimea mea, ce ar trebui să fac?
Vă rugăm să ne trimiteți prin e-mail adresa dvs. completă și vă vom trimite prin poștă un măsurător deget gratuit. Folosiți-l înainte de a comanda.

5. Nu-mi place foarte mult articolul pe care tocmai l-am cumpărat, îl pot schimba?
Desigur ! Dacă din orice motiv nu sunteți mulțumit de achiziția dvs., vă oferim posibilitatea de a o schimba.
Notă: articolele gravate nu pot fi schimbate.

6. Articole care nu pot fi schimbate
Vă rugăm să verificați produsele de îndată ce le primiți pentru defecte. Vă rugăm să ne anunțați problema în termen de 30 de zile de la data livrării și vom înlocui produsul fără taxe suplimentare. Mărfurile returnate trebuie să fie în stare bună și neutilizate.
Articolele modificate de un bijutier care nu este din Diamant-Anvers nu vor fi acceptate. Articolele returnate și ambalate necorespunzător și expediate după termenul limită de 30 de zile nu vor fi acceptate.