SERVICIU CLIENȚI

client sce

SERVICIU CLIENȚI

Am vrut să vă mulțumesc pentru eficiența de care ați dat dovadă în trimiterea comenzii mele pentru un inel cu diamante care a sosit la timp. Cu toate acestea, nu am primit certificatul de 

PLATA SECURIZATA

plata secu

Expediere și returnare

Consumatorul este obligat să verifice starea
ambalarea mărfurilor la livrare și să raporteze la primire
daune datorate transportatorului pe bonul de livrare, precum și companiei
GRUPUL DIRECTGLOBE. Consumatorul poate, la cererea sa, să obțină trimiterea unui
factura la adresa de facturare și nu la adresa de livrare din
validând opțiunea prevăzută în acest scop pe formularul de comandă.

Dreptul de întoarcere

Bijuteriile comandate pot fi returnate într-un
perioada de 7 zile lucrătoare de la data primirii, cu condiția ca acestea
nu au fost purtate. Diamantele cu amănuntul pot fi returnate într-un
30 de zile lucrătoare din ziua aceluiași drept de întoarcere la
cu condiția ca sigiliul să nu fi fost deschis.
Dacă achiziția a fost efectuată prin card de credit, cardul dvs. va fi creditat de la
suma comenzii mai puțin costul de expediere. Dacă un alt mod de a
plata a fost utilizată, rambursarea se va face prin transfer bancar
bancar. 
În ceea ce privește transportul, lucrăm în principal cu
Poștă (expedieri sigure și asigurate și semnătură la recepție). De îndată ce noi
trimiteți, veți primi imediat un e-mail de informare în acest sens.
simte.

LA POSTE- CHRONOPOST

Toate produsele sunt livrate prin poștă prin
Chronopost sau prin alte servicii de transport
securizat ca Fedex, UPS. Serviciul Chronopost este livrat în
toată Franța și în cazurile de absență oferă posibilitatea recuperării
produsele comandate de la oficiul dvs. poștal lângă adresa de livrare
la prezentarea factorului.
Concret, dacă sunteți absent în ziua livrării, poștașul dvs. va
va lăsa o notă de consiliere privind tranzitul în cutia poștală, pe care o veți primi
vă va permite să colectați coletul la oficiul dvs. poștal în timpul orelor normale
deschidere, în termen de 5 zile lucrătoare.
La Poste oferă un serviciu foarte fiabil. Cu toate acestea, poate fi, ca în
în cazul oricărei expedieri, că poate exista o întârziere în livrare sau că
produsul se pierde. În cazul livrării cu întârziere comparativ cu data la care
v-am indicat în e-mailul de expediere, vă rugăm să
anunțați-ne despre această întârziere apelându-ne telefonic sau trimițându-ne un
Poștă. Am contactat apoi oficiul poștal pentru a începe o investigație. A
Ancheta postului poate dura până la 21 de zile de la data începerii
a anchetei. Dacă în această perioadă, produsul este găsit, acesta va fi re
livrat imediat acasă (în majoritatea cazurilor). Dacă intră
cu toate acestea, produsul nu se găsește la sfârșitul perioadei de 21 de zile
anchetă, Post consideră că pachetul este pierdut. Este doar la aceasta
când vă putem returna un produs de schimb, la
proaspăt. Dacă produsul (produsele) comandat (e) nu mai era disponibil la acest moment
moment, vă vom rambursa suma produselor din c vizate de
pierderea transportatorului.
Dacă produsul (produsele) ar fi fost încă disponibile, dar s-au modificat în preț cu
vânzare pe site, am aplica prețul cel mai potrivit pentru dvs.
potrivit. Dacă acest preț este mai mic decât comanda dvs. inițială, noi
vă va rambursa diferența prin transfer bancar sau prin poștă. Noi
nu acceptați nicio responsabilitate pentru termenele de livrare mai lungi
din cauza transportatorului, în special în cazul pierderii produselor sau al unei greve.

Probleme de livrare datorate
purtător

Orice anomalie privind livrarea (daune, produs
lipsă de pe bonul de livrare, pachetul deteriorat, produsele sparte etc.)
trebuie indicat pe bonul de livrare sub forma
„Rezerve scrise de mână”, însoțite de semnătura clientului.
consumatorul trebuie să confirme în același timp această anomalie prin trimiterea
transportator în termen de două (2) zile lucrătoare de la data livrării
o scrisoare recomandată cu confirmare de primire care să precizeze cele menționate anterior
reclamații. Consumatorul trebuie să trimită o copie a acestei scrisori prin fax
sau prin e-mail simplu către serviciul nostru pentru clienți:
GRUPUL DIRECTGLOBE
Calea Dorobanți Nr. 32
București 010553

Erori de livrare

Consumatorul va trebui să formuleze împreună cu compania
DIRECTGLOBE GROUPE în aceeași zi de livrare sau cel târziu prima
zi lucrătoare după livrare, orice pretenție de eroare de livrare
și / sau neconformitatea produselor în natură sau în calitate comparativ cu
detalii pe formularul de comandă. Orice reclamație adresată
după această perioadă va fi respins.
Formularea acestei reclamații la compania DIRECTGLOBE GROUPE
poate fi facut:
- cu prioritate telefonic la 0800 904 603 de luni până vineri de la
9:30 la 12:00 și 14:00 la 17:00,
- conectându-vă la site-ul nostru sub titlul „urmați-vă
comanda ”unde, după introducerea numărului de client, puteți
puneți-ne întrebarea dvs. prin meniu, specificând referința
ordonat.
Orice reclamație care nu a fost făcută în conformitate cu regulile definite mai sus și în
termenele respective nu pot fi luate în considerare și vor elibera
Compania DIRECTGLOBE GROUPE a oricărei responsabilități față de consumator.
La primirea reclamației, compania DIRECTGLOBE GROUPE va atribui un
numărul de schimb al produsului (produselor) în cauză și îl va comunica până la
e-mail, fax sau telefon către consumator. Schimbul unui produs
poate avea loc numai după ce consumatorului i s-a atribuit un număr de schimb
conform abordării prezentate mai sus.
În caz de eroare de livrare sau schimb, orice produs care urmează să fie schimbat sau
rambursat trebuie returnat companiei DIRECTGLOBE GROUP în ansamblu
și în ambalajul său original, la următoarea adresă:
GRUPUL DIRECTGLOBE
149 Avenue Du Maine
75014 Paris

FR

Tel din Franța: 0800904603 XNUMX XNUMX

Pentru a fi acceptat, orice returnare trebuie raportată în prealabil către
Client serviciu GRUPUL DIRECTGLOBE.
Costurile de expediere sunt responsabilitatea companiei DIRECTGLOBE GROUP și a dvs.
va fi rambursat prin transfer bancar, cu excepția cazului în care se dovedește
că produsul nu se potrivește cu declarația originală făcută de
consumatorul din spatele bun.