• Un inel de logodnă cu diamante. Două inimi de dragoste.
    O propunere magnifică.
  • Nimic nu țipă mai tare sau nu transmite cu totul dragostea ta către lume
    ca un inel de logodnă cu diamant. IT spune și multe altele.
  • Găsește-ți perfectul
    inel de logodna
  • Pentru o nuntă orbitoare
  • Acești cercei vor întoarce capetele și captura
    din camera oricărei femei care le poartă.
  • Design cu o atingere art deco.
    Multifuncționale, pandantivele noastre pot fi purtate în
    o varietate de moduri, permițând creativitatea în acestea
    care le poartă.
  • Aceste brățări vor face cu siguranță o declarație
    îndrăzneț dar și tăcut.
  • până la - 60%

SERVICIU CLIENȚI

client sce

SERVICIU CLIENȚI

Am vrut să vă mulțumesc pentru eficiența de care ați dat dovadă în trimiterea comenzii mele pentru un inel cu diamante care a sosit la timp. Cu toate acestea, nu am primit certificatul de 

PLATA SECURIZATA

plata secu

Termeni și condiții

  1. PREAMBUL

SARL DIRECTGLOBE GROUPE comercializează bijuterii și alte produse de bijuterii prin intermediul site-ului său web accesibil la www.diamant-anvers.com (denumit în continuare Site).

Aceste Condiții Generale de Vânzare (denumit în continuare GTC) sunt aplicabile site-ului și utilizării acestuia și implementate ca parte a încheierii oricărei vânzări la distanță prin intermediul site-ului.

Aceste T&C pot fi vizualizate pe site. În plus, o versiune în format .pdf poate fi descărcată și / sau tipărită de orice utilizator al Site-ului, această versiune fiind disponibilă de pe Site.

Aceste T&C respectă în toate privințele cerințele pentru vânzarea la distanță și, în special, dispozițiile prevăzute în acest context de articolele L. 111-1, L. 113-3 și L. 121-18 și următoarele Codul consumatorilor . În cazul prevederilor legale obligatorii care sunt omise sau contrazise prin prezenta, dispozițiile legale obligatorii menționate vor fi aplicate în contextul oricărei vânzări și / sau servicii efectuate prin intermediul site-ului.

Se reamintește faptul că SARL DIRECTGLOBE GROUPE nu efectuează nicio expediere telefonică a clienților sau potențialilor săi. În consecință, dispozițiile Codului consumatorului aplicabile lucrărilor de tip door-to-door, în special articolele L. 121-21 și următoarele și L. 121-27 din Codul consumatorului, nu sunt aplicabile tranzacțiilor care intră sub incidența prezentelor CG.

Aceste T&C se aplică între:

compania DIRECTGLOBE GROUPE,

Societate cu răspundere limitată (SARL) cu un capital de 7.500 de euro, înregistrată în Registrul comerțului și companiilor din Paris cu numărul 504 466 111, al cărui sediu social se află la 149 Avenue du Maine, 75014 Paris, preluat în persoană de reprezentantul său legal (denumită în continuare Compania),

et

orice persoană fizică adultă care utilizează, consultă și comandă online pe site (denumit în continuare Client).

  1. SCOPUL ȘI DOMENIUL DE APLICARE A GTC

Aceste CGC sunt destinate clarificării drepturilor și obligațiilor părților cu ocazia vânzării de bunuri și servicii oferite pe site. Aceste T&C se aplică tuturor vânzărilor și serviciilor încheiate pe acest site.

În conformitate cu prevederile articolului 1369-1 din Codul civil, aceste GTCS pot fi păstrate de orice persoană care vizitează site-ul, prin intermediul unei înregistrări pe computer și pot fi, de asemenea, tipărite.

Aceste T&C se aplică atât timp cât apar pe site. Prin urmare, acestea pot fi modificate în orice moment, fără notificare și fără informații specifice către Client, de către Companie. Prin urmare, clienții sunt invitați să consulte regulat GTC și, în orice caz, înainte de orice cumpărare de pe site.

În cazul unei achiziții de către un Client, GTC-urile aplicabile sunt cele online în ziua cumpărării pe Site. În cazul în care, după data modificării sau ștergerii lor de pe site, aceste CGC rămân accesibile publicului prin alte site-uri web sau prin orice alte mijloace, acestea nu vor mai fi aplicabile împotriva Companiei.

Prin încheierea unui contract de vânzare la distanță cu Compania prin intermediul Site-ului, Clientul acceptă în mod expres, irevocabil și fără rezerve toate aceste CGP.

  1. IDENTIFICAREA AUTORULUI OFERTEI ȘI DETALII UTILE

Oricine dorește să contacteze Compania are următoarele detalii de contact și mijloace:

DIRECTGLOBE GROUPE / Serviciul clienți

Site-ul Diamond-anvers.ro

Adresa poștală: Fleischmarkt 1 - 1010 Wien

Telefon: 08 00 90 46 03/01 77 47 51 21 - fax: 08 00 90 46 03

E-mail: contact@diamant-anvers.ro

  1. Informații referitoare la PRODUSE ȘI SERVICII

Toate informațiile referitoare la toate produsele și serviciile oferite pe site sunt disponibile pe site. Aceste informații sunt conforme cu cerințele impuse de textele legale și de reglementare în vigoare și, în special, de articolele L. 111-1 și L. 113-3 din Codul consumatorului și de decretul ministerial din 3 decembrie 1987 privind informațiile pentru consumatori. pe preturi.

Produsele oferite au următoarele caracteristici, ca indicație:

  • numele produsului în cauză
  • confesiune
  • natura și detaliile componentelor
  • greutatea pietrelor și a metalelor
  • quantite
  • colorate
  • proprietăți speciale.

Dacă este cazul, metodele și sfaturile de utilizare sunt indicate pentru fiecare dintre produsele oferite pe site în descrierea produsului în cauză sau, cel târziu, la livrarea produsului în cauză.

Un Client are posibilitatea de a obține informații suplimentare contactând Serviciul Clienți la coordonatele indicate în articolul 3 de mai sus.

Toate documentele de prezentare, fotografiile, grafica etc. a produselor de pe Site sunt doar orientative și nu angajează responsabilitatea Companiei în acest sens.

Toate articolele oferite spre vânzare de către Companie sunt în conformitate cu reglementările franceze.

  1. CALITATEA ȘI ORIGINA PRODUSELOR
    1. CERTIFICARE

Toate diamantele comandate pe site sunt livrate și însoțite de un certificat de autenticitate sau expertiză și / sau o descriere precisă care include un număr de referință unic stabilit de unul dintre laboratoarele gemologice independente recunoscute la nivel internațional.

Fiecare diamant tăiat vândut de site poate fi, prin urmare, însoțit de un raport de laborator de la următoarele organizații:

  • GIA (Institutul Gemmologic al Americii) - www.gia.edu
  • EGL (Laborator gemmologic european) - www.eglreports.org
  • AGS (American Gem Society) - www.agslab.com
  • IGL (Laboratoare Gemologice Internaționale) - www.igl-labs.com

PRUDENȚĂ : se atrage atenția Clientului asupra oricăror diferențe de practici și analize efectuate de fiecare dintre aceste laboratoare ca parte a certificării lor cu privire la calitățile pietrelor. Aceste diferențe pot explica în special diferențele de preț la bijuteriile și diamantele oferite spre vânzare pe site.

Pentru orice informații suplimentare sau comparative în acest sens, Clienții sunt invitați să contacteze Serviciul Clienți și / sau să obțină informații direct de la aceste organisme de certificare sau de la orice alt profesionist al diamantului.

În orice caz, organismele de certificare selectate de Companie pentru vânzarea acestor produse pe Site fac obiectul recunoașterii internaționale. Prin urmare, competența și calitatea certificării lor respective nu pot fi contestate Companiei, care intenționează să refuze orice responsabilitate în acest sens.

În plus, cu privire la orice tratament care apare pe o bijuterie sau piatră: în conformitate cu decretul nr. 2002-65 din 14 ianuarie 2002 referitoare la comerțul cu pietre prețioase și perle, pietre prețioase, materiale organice, perle cultivate și perle fine care au suferit, după caz, tratament prin iradiere, cu laser, prin colorant, prin difuzie de suprafață, prin umplere, eventual ca reziduu a unui tratament termic, a materiilor străine incolore solidificate în cavitățile externe care prezintă rupturi în reflexie vizibile cu o lupă de 10 ori mărire sau prin orice altă metodă de laborator care modifică aspectul, culoarea sau puritatea acestora, trebuie să fie însoțită de o fișă informativă tratamentele aplicate, altele decât practicile menționate la articolul 3 din decret, efectele acestora și măsurile de precauție care trebuie luate în întreținerea pietrei, materiei organice sau perlei sunt puse la dispoziția consumatorului înainte de vânzare, apoi returnate acestuia cu factura.

În virtutea decretului menționat mai sus din 14 ianuarie 2002, clienții sunt informați prin conectarea la site că anumite pietre prețioase ar fi putut face obiectul practicilor lapidare tradiționale, prin utilizarea de fluide incolore și încălzire și că perlele au fost capabile să facă supusă spălării.

    1. PĂSTRAREA UNEI CARTI DE POLIȚIE

În conformitate cu legea (în special conform unei circulare din 22 iulie 2010), Compania trebuie să înscrie într-un registru achizițiile, vânzările, chitanțele și livrările de pietre prețioase și pietre prețioase pe care le pune la dispoziția clienților săi prin intermediul site-ului său.

În acest context, identitatea și adresa persoanelor care au vândut articole din metale prețioase, precum și materialele, natura acestora, numărul, greutatea, titlul, originea, data intrării și ieșirii acestor materiale și lucrări pot să fie înscris în acest registru numit „Carte de poliție”.

Lucrările noi și utilizate din orice motiv trebuie, de asemenea, să fie înscrise în acest registru, în conformitate cu articolele 537 și 538 din Codul fiscal general.

În conformitate cu articolul 56J sexdecies din anexa IV la Codul fiscal general, acest registru poate fi stabilit pe hârtie (partea registrului și parafată de autoritatea municipală) sau prin intermediul unui software în conformitate cu dispozițiile de reglementare prevăzute de articolul 56 J sexdecies din anexa IV la Codul fiscal general sau să fie alcătuit din conturi în conformitate cu articolele L. 123-12 până la L. 123-17 din Codul comercial sau cu articolul 286-I-3 ° din Codul fiscal general.

    1. PROCESUL KIMBERLEY

Compania se angajează să respecte sistemul de certificare Kimberley Process. Acest proces definește condițiile pentru controlul producției și comerțului cu diamante brute.

În conformitate cu Regulamentul european nr. 2368/2002 din 20 decembrie 2002 de implementare a sistemului de certificare a procesului Kimberley pentru comerțul cu diamante brute, diamantele furnizate de companie provin din surse legitime care nu sunt implicate în finanțarea conflictelor armate, cum ar fi existența acestuia în Angola, Sierra Leone și Republica Democrată Congo. Acest criteriu este unul dintre punctele de selecție pentru furnizorii noștri.

Compania vinde numai prin intermediul site-ului său diamante autentice, naturale și certificate internațional, precum și pietre prețioase și semiprețioase de origine naturală.

  1. PREȚUL PRODUSELOR

Prețul articolelor este în euro, toate taxele incluse, cu excepția cazului în care se prevede în mod expres altfel. Cota aplicabilă TVA este cea în vigoare în Franța în ziua comenzii. Orice modificare a cotei TVA se va reflecta automat în prețul produselor.

Compania își rezervă dreptul de a modifica oricând prețurile de vânzare care apar în cataloagele sale. Prețul de vânzare reținut pentru achiziționarea unui produs sau a unui serviciu corespunde prețului indicat online validat de Client la momentul înregistrării finale a comenzii sale pe Site (cu excepția erorii tipografice), în conformitate cu prevederile articolului 7 de mai jos.

În cazul unei erori la afișarea prețului produsului pe Site, în ciuda precauțiilor luate de Companie, produsul menționat nu poate fi livrat. Clientul va fi informat prin e-mail. Prin urmare, va fi invitat să își reînnoiască achiziția la prețul corectat, dacă dorește. În caz contrar, orice comandă va fi anulată automat.

Costurile de livrare și costurile de import ale articolelor (taxe și taxe vamale) sunt responsabilitatea Clientului, cu excepția faptului că din descrierea produsului de pe Site rezultă că costurile de livrare sunt incluse în prețul de vânzare.

În conformitate cu prevederile articolului L. 121-19 din Codul consumatorului, clientul va primi, la livrare, pentru fiecare dintre articole, o confirmare scrisă a prețului plătit, detaliind prețul articolelor, costurile de livrare și costurile de import imputate acestuia, dacă este cazul.

  1. ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI DE VÂNZARE - ACCEPTAREA OFERTEI

În cazul vânzării unui produs oferit pe site, aceste GTCS sunt considerate a intra în vigoare la data plasării comenzii online.

În conformitate cu prevederile articolului 1369-2 din Codul civil, Clientul va avea posibilitatea, înainte de a-și confirma definitiv comanda, să verifice detaliile comenzii sale și prețul total al acesteia și să corecteze orice erori, înainte de a confirma acest lucru pentru a-și exprima acceptarea fermă și finală (așa-numitul sistem „dublu clic”, ultimul clic numit „acceptare” fiind asimilat semnăturii scrise de mână menționată la articolul 1341 din Codul civil și merită încheiat contractul).

Din momentul în care Clientul și-a validat comanda prin „clic de acceptare”, Compania va confirma primirea acesteia fără întârziere și electronic. Acceptarea Clientului este apoi considerată irevocabilă și poate fi pusă sub semnul întrebării doar în cazurile prevăzute în mod exhaustiv în articolele 9, 12 și 13 din prezentele CGV..

Cu toate acestea, în ceea ce privește Compania, vânzarea va fi considerată finală numai după primirea plății întregului preț, inclusiv impozitul comenzii de către Client. După primirea acestei plăți sau acceptarea expresă a comenzii de către Companie, Compania va trimite apoi Clientului o confirmare a comenzii specificând expedierea articolelor.

În cazul unei penurii de stoc la momentul primirii plății integrale, comanda poate fi anulată de către Companie, caz în care sumele deja plătite vor fi returnate Clientului, fără ca Compania să fie răspunzătoare în acest sens.

În conformitate cu prevederile articolului L. 122-1 din Codul consumatorului, Compania va avea dreptul să refuze orice comandă anormală sau comandă plasată cu rea-credință, precum și în caz de eșec al unuia dintre furnizorii săi sau de forță majore. În plus, Compania va fi îndreptățită să refuze orice comandă de la un Client cu care există o dispută legată de plata unei comenzi anterioare.

  1. PROCESUL DE COMANDĂ ARTICOLE PERSONALIZATE

Compania oferă o ofertă de personalizare pentru anumite produse. Condițiile speciale ale acestui articol 8. sunt aplicabile tuturor vânzărilor de articole astfel personalizate și încheiate de la distanță. Toate prevederile CGC care nu sunt modificate de aceste condiții speciale rămân aplicabile.

Prin „articole personalizate” sau „personalizare”, Compania înseamnă orice articol care a fost modificat pentru a satisface mai bine așteptările Clientului, precum și orice produs creat de acesta din urmă în cadrul serviciului „Creează-ți bijuteria”, acestea includ și diamante. Parametrii de culoare D și puritate IF accesibili pe site.

Ordinea articolelor personalizate se efectuează în conformitate cu prevederile articolului 7 de mai sus.

În ceea ce privește ordinea articolelor astfel personalizate de Companie la cererea expresă a Clientului, se aplică următoarele condiții specifice:

  • descrierea articolului personalizat de către Client va fi detaliată la sfârșitul procesului de comandă pe Site. Personalizarea va fi efectuată numai după ce a fost acceptată în mod explicit de către Client prin al doilea clic denumit „clic de acceptare” la sfârșitul comenzii online, în urma prezentării rezumatului de personalizare a produsului.

  • Având în vedere natura lor personalizată, articolele personalizate menționate nu pot fi returnate, rambursate sau schimbate. Nici o perioadă de retragere nu poate beneficia Clientul. În consecință, prevederile articolului 9 de mai jos nu se aplică articolelor personalizate, indiferent de serviciul de personalizare utilizat. Fără a aduce atingere celor de mai sus, clientul continuă să beneficieze de garanțiile prevăzute la articolele 12 și 13 din prezentele CG.

  1. DREPTUL DE RETRAGERE / Satisfăcut sau rambursat

Compania intenționează ca clienții săi să își poată exercita dreptul de retragere prevăzut la articolul L. 121-1 din Codul consumatorului în cele mai bune condiții.

Această perioadă de retragere începe să curgă numai din ziua primirii produsului de către Client.

Astfel, Clientul poate returna produsele livrate în termen de paisprezece (14) zile de la data primirii, în ambalajul original, complet (cutii, accesorii, protecții, broșură, garanție etc.) și însoțit de bonul de returnare corespunzător. , precum și o copie a facturii, întregul returnat de Client la adresa indicată la articolul 3.

Clientul va trebui să furnizeze dovada acestei returnări, ceea ce implică faptul că produsele trebuie returnate prin poștă recomandată sau prin orice alte mijloace care oferă o anumită dată, riscurile de returnare rămânând astfel, pe cheltuiala Clientului.

Clientului i se va rambursa prețul integral al comenzii sale, sub rezerva dreptului de retragere, inclusiv costurile de livrare.

Având în vedere natura și valoarea produselor vândute de Site, Clientul este informat în mod expres că perioada de rambursare a comenzii va fi de paisprezece (14) zile de la data primirii de către Companie a produsului returnat.

În plus, dincolo de dreptul de retragere inerent Clientului astfel cum este definit mai sus, Clientul va avea posibilitatea de a returna produsele comandate până la expirarea unei perioade de treizeci (30) de zile de la livrarea lor, dacă nu este mulțumit și aceasta împotriva rambursării sau schimbului produsului.

Clientul este totuși informat că nu va putea beneficia de această perioadă de treizeci (30) de zile cu privire la orice produs aflat în vânzare sau supus unei vânzări promoționale. În acest caz, se poate aplica doar dreptul de retragere și perioada legală a acestuia. Diamantele de compensare de 2 sau mai multe carate nu sunt rambursabile sau schimbabile.

Cu excepția cazului în care Clientul a menționat în mod expres, datele bancare pentru rambursare sunt considerate identice cu cele indicate la plasarea comenzii inițiale.

Astfel, rambursarea produselor returnate la prețul facturat se va face, în funcție de modalitatea de plată a produselor, prin credit în contul bancar al Clientului corespunzător cardului bancar utilizat pentru plată sau prin transfer în contul bancar al Clientului, în cele paisprezece (14) zile de la data primirii de către Companie a produselor returnate.

Produsele returnate incomplete, alterate, deteriorate, deteriorate, murdare sau în orice altă stare care ar sugera în mod rezonabil că produsul a fost folosit sau purtat, nu vor fi rambursate sau schimbate și vor fi returnate Clientului prin poștă, pe cheltuiala lor.

  1. PLATA

Clientul poate plasa și plăti comenzile sale:

  • prin card de credit: prin plata întregului preț, inclusiv impozitul comenzii sale, la sfârșitul procesului de comandă, suma este apoi debitată după validarea comenzii și în conformitate cu condițiile de utilizare a cardului bancar al Clientului. În absența plății, vânzarea nu va fi perfectă și produsul nu poate fi expediat.
  • Prin transfer bancar: în acest caz, este necesar să contactați echipa noastră pentru a obține detaliile detaliilor bancare ale Companiei și orice referință care trebuie menționată în transfer pentru identificarea sa perfectă.

Orice plată întârziată, dacă nu are ca rezultat rezilierea vânzării, generează penalități de întârziere la o rată de 1.5 ori mai mare decât rata legală în vigoare atunci și aplicabilă din ziua încheierii contractului de vânzare.

În cazul refuzului autorizării de plată prin card bancar, în cazul neplății în general și în caz de fraudă, Compania își rezervă dreptul de a rezilia unilateral vânzarea.

  1. Transport

Clientul va fi informat cu privire la data livrării produsului comandat la plasarea comenzii. În cazul în care Site-ul nu poate defini data de livrare menționată, această livrare va avea loc într-o perioadă maximă de 30 (treizeci) de zile de la data validării finale a comenzii și / sau a plății acesteia către Companie.

Produsele cumpărate pe site pot fi livrate în Franța Metropolitană. Pentru destinațiile din afara acestui teritoriu, Clientul este rugat să contacteze Serviciul Clienți.

Livrarea se face întotdeauna la adresa indicată de Client și este cel mai adesea efectuată de La Poste la inițiativa Companiei, în funcție de produsele vândute.

În cazul în care Clientul este absent în timpul livrării, un card de vizită va fi lăsat în cutia poștală, invitându-l să își colecteze coletul la oficiul său poștal sau la transportator.

Livrarea este considerată efectivă la prima prezentare a mărfii la adresa de livrare indicată de Client la momentul comenzii și validată în timpul plății.

Livrarea mărfurilor se va face numai cu semnarea de către Clientul destinatar a unui aviz de livrare.

Clientul are obligația de a verifica starea ambalajului și conformitatea mărfurilor livrate la momentul livrării, înainte de a semna bonul de livrare.

Orice anomalie referitoare la livrare (deteriorare, produs lipsă în comparație cu avizul de livrare, ambalajul deteriorat, produsele sparte, ambalajul deschis etc.) trebuie să fie indicată scrupulos și imperativ pe avizul de livrare sub forma „rezervelor scrise de mână”, însoțită de semnătura Clientului cu data.

Clientul trebuie, de asemenea, să confirme existența acestei anomalii, trimițând transportatorului în termen de două zile lucrătoare de la data livrării o scrisoare recomandată care să prezinte reclamațiile menționate.

Clientul trebuie să trimită o copie a acestei scrisori prin fax, poștă sau e-mail către Companie la datele de contact ale Serviciului pentru clienți indicate în articolul 3 din aceste T&C. Datele de contact ale transportatorului vor apărea pe bonul de livrare.

Dacă aceste formalități nu sunt îndeplinite la timp, produsele vor fi considerate conforme și acceptate de către Client.

  1. RECLAMAȚII

Clientul trebuie să se asigure că produsele livrate acestuia corespund comenzii sale.

În cazul în care produsele livrate nu respectă comanda sa, Clientul trebuie să informeze Compania în termen de treizeci (30) de zile lucrătoare de la livrare prin scrisoare recomandată. Orice reclamație depusă după acest termen sau formulată printr-o altă scrisoare decât poșta recomandată poate fi respinsă.

  1. GARANȚII ȘI SERVICIU POST-VÂNZARE
    1. GARANȚIE CONTRACTUALĂ

Compania garantează că diamantele livrate respectă certificatele care le însoțesc.

Compania este de acord să ramburseze sau să schimbe orice bijuterii aparent defecte returnate în termen de 2 (dintre ei)ani de la livrare, cu condiția ca defectul revendicat de Client să nu rezulte din:

  • utilizare anormală sau necorespunzătoare,
  • uzură normală sau îmbătrânire,
  • un eveniment accidental sau, mai general, o cauză externă (cum ar fi intervenția oricărui terț neautorizat asupra produsului).
    1. GARANȚII JURIDICE

Fără a aduce atingere condițiilor de garanție menționate mai sus, date Clientului odată cu livrarea articolului, produsele vândute de Companie sunt supuse condițiilor de garanție prevăzute de lege:

Memento al articolelor L. 211-4, L. 211-5 și L. 211-12 din Codul consumatorului și al articolelor 1641 și 1648 primul paragraf din Codul civil:

Articolul L. 211-4 din Codul consumatorului:

„Vânzătorul este obligat să livreze bunuri în conformitate cu contractul și este răspunzător pentru orice lipsă de conformitate existentă în momentul livrării. De asemenea, răspunde la orice lipsă de conformitate care rezultă din ambalare, instrucțiuni de asamblare sau instalare atunci când aceasta a fost taxată de acesta prin contract sau a fost efectuată sub responsabilitatea sa. "

Articolul L. 211-5 din Codul consumatorului:

„Pentru a fi în conformitate cu contractul, bunul trebuie:

1 ° Să fie potrivit pentru utilizarea de obicei așteptată de la un bun similar și, acolo unde este cazul:
• corespund descrierii date de vânzător și posedă calitățile pe care acesta le-a prezentat cumpărătorului sub forma unui eșantion sau model;
• să prezinte calitățile la care un cumpărător se poate aștepta în mod legitim, având în vedere declarațiile publice făcute de vânzător, producător sau reprezentantul acestuia, în special în publicitate sau etichetare;

2 ° Sau au caracteristicile definite de comun acord între părți sau să fie adecvate pentru orice utilizare specială căutată de cumpărător, adusă la cunoștința vânzătorului și pe care acesta din urmă a acceptat-o. "

Articolul L. 211-12 din Codul consumatorului:

„Acțiunea rezultată din lipsa de conformitate expiră la doi ani de la livrarea bunurilor. "

Articolul 1641 din Codul civil:

„Vânzătorul este obligat de garanția pentru defectele ascunse ale articolului vândut care îl fac impropriu pentru utilizarea pentru care este destinat sau care reduc această utilizare atât de mult încât cumpărătorul nu a achiziționat-o sau ar fi dat un preț mai mic , dacă le-ar fi cunoscut. "

Articolul 1648 din Codul civil, primul paragraf:

„Acțiunea care rezultă din defecte latente trebuie să fie introdusă de cumpărător în termen de doi ani de la descoperirea defectului. "

Reparația pentru consecințele oricărui defect ascuns, atunci când a fost dovedit, include, potrivit jurisprudenței:

- fie reparația total gratuită a articolului, inclusiv costurile forței de muncă,

- fie înlocuirea acestuia, fie rambursarea parțială sau totală a prețului său în cazul în care articolul este total inutilizabil,

- și despăgubiri pentru orice daune cauzate persoanelor și bunurilor de către defectul articolului.

De îndată ce este menționat în descrierea produsului în cauză pe Site, Clientul poate beneficia de o garanție specifică (numită „garanție comercială”), a cărei durată este indicată pe cardul de garanție emis cu produsul în cauză.

Implementarea acestei garanții specifice presupune returnarea de către Client a cardului de garanție completat corespunzător și utilizarea produsului în condiții normale, așa cum se specifică pe site sau în documentele care însoțesc produsul.

După caz, punerea în aplicare a garanției presupune returnarea produsului de către Client în aceleași condiții ca cele prevăzute la articolul 9 din prezentele CG.

Sub rezerva respectării acestor formalități de către Clientul care beneficiază de garanția comercială, Compania se angajează fie să restabilească produsul livrat, fie să îl schimbe dacă reparația este imposibilă sau excesiv de costisitoare, fie să ramburseze integral Clientul cât mai curând posibil. , pe cheltuiala Companiei și la alegerea Clientului atunci când este posibilă alegerea.

În cazul unui schimb de produs, produsul de schimb se poate referi doar la un produs strict identic cu cel comandat inițial de către Client. În caz contrar, Clientul va beneficia de schimbul produsului cumpărat de un produs similar atunci când produsul achiziționat inițial nu mai este disponibil.

    1. TRANSFERUL DE PROPRIETATE

Transferul proprietății (și a oricărui drept sau obligație atașat) produselor către Client are loc în momentul plății prețului integral și, în orice caz, la sfârșitul livrării, în conformitate cu dispozițiile prevăzute în acest sens în termenii articolului 11 de mai sus.

  1. RESPONSABILITATE

Produsele oferite sunt certificate pentru a respecta legislația franceză actuală. Prin urmare, Compania nu poate fi trasă la răspundere în cazul nerespectării legislației țării în care sunt livrate bijuteriile. Este responsabilitatea Clientului să verifice cu autoritățile locale posibilitățile și metodele de importare a bijuteriilor și să le respecte.

În plus, Clientul este pe deplin responsabil pentru accesarea Site-ului în afara teritoriului francez. Este responsabilitatea Clientului să respecte legislația locală din țara de conectare.

Executarea de către Companie a tuturor sau a unei părți a obligațiilor sale va fi suspendată în cazul apariției unui eveniment fortuit sau a unei forțe majore care ar interfera sau întârzia executarea acesteia. Sunt considerați ca atare, în special și fără ca această listă să fie exhaustivă, război, revolte, insurecție, tulburări sociale, greve de tot felul etc. în conformitate cu definiția jurisprudenței, precum și cu problemele de aprovizionare rezultate ale Companiei.

Compania va informa Clientul cu privire la un astfel de eveniment fortuit sau forță majoră în termen de șapte (7) zile de la apariția acestuia. În cazul în care această suspendare continuă după o perioadă de cincisprezece (15) zile, clientul ar putea apoi alege un produs de înlocuire la un preț echivalent cu achiziția sa sau să anuleze comanda curentă. În acest din urmă caz, acesta va fi rambursat în condițiile prevăzute la articolul 9 din prezentele CG.

În orice caz, Compania nu va putea suporta o angajare a responsabilității sale din cauza pierderii de profit, a pierderilor comerciale, a pierderii de date sau a pierderii de profit sau a oricărui alt prejudiciu care ar fi suferit de către Client.

Limitarea răspunderii Companiei stipulată mai sus nu este aplicabilă în caz de neglijență gravă din partea Companiei, în caz de vătămare corporală sau răspundere pentru produse defecte.

  1. PROTEJAREA VIEȚII PRIVATE

Compania își rezervă dreptul de a crea un fișier electronic care să conțină datele personale ale clienților săi. Atunci când o comandă este plasată de un client nou, această bază de date va fi îmbogățită cu informații referitoare la acesta, care îi vor permite ulterior să-și îndeplinească mai bine așteptările și să faciliteze serviciile de asistență furnizate de serviciul pentru clienți.

Această bază de date a fost declarată în conformitate cu cerințele legii „Informatique et Libertés” nr. 78-17 din 6 ianuarie 1978, modificată prin legea nr. 2004-801 din 6 august 2004.

În cazul în care Clientul este de acord să comunice date individuale cu caracter personal, acesta ar avea apoi dreptul individual de acces, retragere și rectificare prevăzut de Legea privind protecția datelor și ar putea, în acest sens, să șteargă datele. acest lucru nu mai este relevant, în special făcând o cerere scrisă către Companie folosind datele de contact menționate la articolul 3.

În funcție de alegerile făcute la crearea sau consultarea informațiilor lor personale cu Serviciul Clienți, Clientul poate alege dacă primește oferte de la Companie sau să fie informat despre operațiuni specifice prin e-mail. În cazul în care un Client nu mai dorește să primească aceste oferte, el poate face în orice moment solicitarea fie făcând clic pe un link electronic disponibil pe e-mailurile furnizate în acest scop, fie contactând Serviciul Clienți al Companiei la coordonatele menționate la articolul 3.

  1. PROPRIETATE INTELECTUALĂ

Site-ul și toate elementele sale, documentele și alte date care apar în acesta (denumit în continuare „conținutul”), fie vizual, fie audio, sunt protejate de legea proprietății intelectuale aplicabile în materie, în funcție de faptul dacă sunt mărci comerciale, dacă sau nu sunt înregistrate ca atare, nume comerciale sau alte semne distinctive, drepturi de autor, drepturi învecinate, drepturi sui generis, drepturi de proiectare, brevete și secrete comerciale.

Orice utilizare a site-ului sau a oricărui conținut în alte scopuri decât cele autorizate în cadrul acestor T&C și fără autorizarea expresă a companiei constituie o încălcare a drepturilor companiei:

  • Orice utilizator nu poate accesa niciun conținut sau orice alt element al site-ului și să le utilizeze și / sau să le reproducă într-un alt context decât cel al utilizării private și necomerciale,
  • Site-ul și orice Conținut nu pot fi copiate, reproduse, modificate, republicate, încărcate, postate, adaptate, transmise, distribuite sau utilizate în niciun fel fără permisiunea prealabilă scrisă a Companiei, cu excepția autorizației legale imperative aplicabile.
  1. LITIGII - LEGEA APLICABILĂ

Aceste CGC sunt supuse legii franceze.

Orice litigiu care poate rezulta din interpretarea sau executarea acestor CG și consecințele sale va fi supus jurisdicției exclusive a instanțelor franceze. Același lucru se aplică tuturor contractelor de vânzare la distanță cărora li se aplică aceste CGP.

Nulitatea oricărei clauze a acestor CG nu poate duce la anularea lor în ansamblu. Doar clauza menționată va fi anulată, celelalte prevederi rămânând în vigoare.

În cele din urmă, faptul că Compania nu intenționează să invoce prevederile acestor CGC la un moment dat nu înseamnă că Compania intenționează să renunțe definitiv la acestea.